niedziela, 10 lutego 2013

Inf. dla 1A - L.32

Temat: podstawy korespondencji seryjnej.
Napisz w zeszycie:
Korespondencja seryjna - technika tworzenia w edytorze tekstów jednobrzmiących dokumentów, różniących się jedynie zawartością kluczowych pól dokumentu, które są automatycznie wypełniane treścią pól pobieranych z zewnętrznej bazy danych.
To znaczy, że stworzyć jednakowe koperty, różniące się tylko danymi adresata. Lub można stworzyć jednakowe listy, różniące się tylko szczegółami, dotyczącymi osób, do których są skierowane.

Korespondencję seryjną tworzymy za pomocą programu Word i zakładki Korespondencja:
  1. Zaczynamy od ROZPOCZNIJ KORESPONDENCJĘ SERYJNĄ
  2. Następnie przechodzimy do WYBIERZ ADRESATÓW
  3. Jeśli trzeba, to tworzymy nową listę lub edytujemy istniejącą. 
  4. Następnie wstawiamy pola.
  5. Przechodzimy do podglądu wyników.
  6. A kończymy na ZAKOŃCZ I SCAL

Zadanie: Utwórz korespondencję seryjną na podstawie poniższego wzoru. W bazie danych utwórz 4 wpisy z danymi adresatów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz